شرط نکونام برای اردوی خارجی استقلال استقلالی‌ها اجازه تماشای المپیک را ندارند! پیش بینی جالب بازیکنان پرسپولیس: سه مدال طلا در کشتی می‌گیریم رحمتی قول نیمه بالای جدول را نداد دستور ویژه به استقلال و پرسپولیس: مالیات بازیکنان خارجی را ندهید اولتیماتوم عالیشاه به سروش رفیعی چهار روز سخت برای شاگردان گاریدو ستاره‌هایی که توسط بادامکی رد می‌شوند! نتیجه و ویدیو خلاصه بازی اسپانیا و ازبکستان در فوتبال المپیک پاریس (۳ مرداد ۱۴۰۳) | شکست یاران اورونوف نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرژانتین و مراکش در فوتبال المپیک ۲۰۲۴ | فرار دقیقه نودی آلبی‌سلسته از شکست در افتتاحیه بلاتکلیفی دستیاران نکونام| ۲ اسپانیایی در فهرست ورود ناراحتی حجازی از انتخاب عالمی به عنوان سرپرست استقلال تیم ملی بدون لژیونر‌ها در مقدماتی جام جهانی به مصاف رقبا می‌رود؟ حضور قلی‌زاده در پرسپولیس منتفی شد؟ قهرمانی آزادکاران جوان ایران در آسیا ترابی نیم فصل سرباز می‌شود؟ میرشاد ماجدی: از خودم مطمئنم و ریالی مال غیر در زندگی‌ام نیست
سرخط خبرها

پتی یک تنه ذوب را شکست داد!

  • کد خبر: ۱۰۶۲۵۵
  • ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۰
پتی یک تنه ذوب را شکست داد!
حدود نیمی از امتیازات تیم بسکتبال شهرداری گرگان در دیدار فینال برابر ذوب آهن توسط پری پتی به دست آمد.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، در دیدار اول تیم‌های شهرداری گرگان و ذوب آهن اصفهان در سری فینال لیگ برتر بسکتبال گرگانی‌ها توانستند حریف خود را ۷۲ بر ۶۴ شکست دهند.
در این بازی گرگانی‌ها کوارتر اول را ۲۰ بر ۱۹ پیروز شدند و کوارتر دوم با حساب ۱۷ بر ۱۶ به سود ذوب آهن تمام شد تا دو نیم نیمه را با تساوی به رختکن بروند.
در کوارتر سوم گرگانی‌ها که مدعی اصلی قهرمانی هستند، اختلاف را بیشتر کردند و ۲۴ بر ۱۱ پیروز شدند.
۱۰ دقیقه پایانی بازی را ذوب آهنی‌ها ۱۷ بر ۱۲ بردند، اما در نهایت شاگردان مهران حاتمی موفق شدند ۷۲ بر ۶۴ پیروز شوند. با این برد گرگانی‌ها یک گام به قهرمانی نزدیک شدند. دیدار دوم دو تیم روز چهارشنبه برگزار می‌شود.
در این دیدار پری پتی بازیکن خارجی شهرداری گرگان با کسب ۳۲ امتیاز، ۷ ریباند و ۲ پاس منجربه گل تاثیرگذاری ۳۵ را بدست آورد و به عنوان بهترین بازیکن میدان شناخته شد. اما جالب است دیگر بازیکنان گرگان نتوانستند امتیازات خود را دو رقمی کنند و محمد جمشیدی، میثم میرزایی و آنتاناس ۹ امتیاز کسب کردند!
برای ذوب آهن هم ارسلان کاظمی با کسب ۱۶ امتیاز، ۱۰ ریباند و ۴ پاس منجربه گل تاثیرگذاری ۲۰ را به دست آورد. آرمان زنگنه هم با ۱۱ امتیاز و ۹ ریباند در کنار فرید اصلانی با ۱۴ امتیاز و ۵ پاس منجربه گل درخشیدند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->